قیمت کابینت آشپزخانه ام دی اف - نوین کابین

ما اینجا هستیم تا بهترین هارو برای شما فراهم کنیم

قیمت کابینت آشپزخانه ام دی اف - نوین کابین

۲۶ بازديد

کابینت ام دی اف سالیان زیادی است که پر فروش ترین و محبوب ترین نوع کابینت در بازار ایران و حتی جهان است و گوی سبقت را از کابینت های فلزی منسوخ شده در گرفته است. کابینت mdf در طی سالیان گذشته تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است. 

قیمت کابینت ام دی اف (نحوه محاسبه قیمت کابینت)

در نوین کابین محاسبه قیمت کابینت طبق جدول بالا صورت می گیرد و با توجه به طرح مورد نظر مشخص می شود کار از چند لایه و چند رنگ تشکیل شده و نیاز به CNC دارد یا خیر. همچنین استفاده از دستگیره مخفی، لولا و جک خاص و طرح روی درب ها و حتی پایه کابینت قیمت ساخت کابینت محاسبه می‌شود.

نحوه محاسبه قیمت کابینت ام دی اف بر مبنای متر طول می‌باشد البته با ابعاد استاندارد . ارتفاع استاندارد کابینت زمینی با صفحه و پایه ۹۰ سانتی متر می باشد و عمق صفحه آن ۶۰ سانتی متر می‌باشد‌. ارتفاع استاندارد کابینت دیواری (هوایی) ۷۰ سانتی‌متر و عمق آن ۳۰ سانتی متر میباشد، ۶۰ درصد از قیمت کل کابینت مربوط به کابینت زمینی و ۴۰ درصد مربوط به کابینت دیواری (ارتفاع ۷۰ سانتی‌متر) است. مبنای محاسبه کابینت کمدی، کابینت ویترینی، کابینت ارتفاع ۹۰ و … از همین استاندارد ها ضریب می گیرد.

تفاوت ورق ام دی اف ایرانی و خارجی

تفاوت ورق ام دی اف ایرانی و خارجی در میزان تراکم فیبر آنهاست. ورق ام دی اف خارجی تراکم فیبر بالاتری دارد. این تراکم بالا موجب مقاومت و استحکام بیشتر ورق ام دی اف خارجی می گردد. تراکم بالا باعث می شود تا نصب لولا و دستگیره ها بهتر صورت گیرد و هنگام باز و بسته شدن درب کابینت سر و صدا ایجاد نشود.

یکی دیگر از تفاوت های ام دی اف ایرانی و خارجی در این است که مغز ام دی اف های ایرانی نسبت به خارجی تیره تر است. دلیل تیرگی آن استفاده از چسب بیشتر است. روکش های ملامینه خارجی رنگ بهتری نسبت به ایرانی دارند و بیشتر حس طبیعت را تلقین می‌کنند.


قیمت کابینت ام دی اف 3 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان برحسب متراژ محاسبه میشود و شما عزیزان میتوانید برای خرید از لینک های زیر استفاده کنید ...

مقاله = کابینت ام دی اف 

قیمت به روز کابنیت 

وب سایت نوین کابین 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.