کابینت فاز 11 پردیس + مشاهده مدل و تصاویر

ما اینجا هستیم تا بهترین هارو برای شما فراهم کنیم

کابینت فاز 11 پردیس + مشاهده مدل و تصاویر

۳۸ بازديد

اگر یکی از خریداران واحد در از یازده پردیس هستید این مطلب مخصوص شماست و کمک زیادی میکند به داشتن یک آشپزخانه ایده ال و کاربردی " آشپزخانه های فاز یازده پردیس متراژ محدودی دارد و مقداری ایده گرفتن سخت میشه چون باید سعی زیادی کنیم فضای زیادی رو برای اجسام داشته باشید و در مبحث بعدی باید سعی کنیم کابینتی زیبا و خاص را پیاده سازی کنیم پس در مرحله اول سبک های متناسب با فضای شمارو بسنجیم و انتخاب کنیم ... 


کابینت فاز 11 پردیس

در صنعت کابینت مدل و سبک های بسیار زیادی وجود دارد که هرکدوم از این سبک ها توضیحات و شرایط اجرای بخصوص به خودشون رو دارا هستند و همه سبک ها مناسب با فضاهای محدود و کوچیک نیستند که در ادامه سبک هایی هایی مناسب برای فضاهای کم هستند رو بیان میکنیم .

 

کابینت فاز یازده پردیس

کابینت ام دی اف : 

کابینت ام دی اف یکی از محبوب ترین و پایه ثابت صنایع چوبی مانند کابینت " کمد دیواری " سرویس خواب میباشد و میتوان گفت ام دی اف هم برای آشپزخانه های بزرگ و کوچیک مناسب است و میتواند زیبایی نرمالی رو برای شما ایجاد کند . کابینت ام دی اف بیشتر برای بدنه استفاده میشود به دلیل قیمت نسبتا پایینی که دارد و شما میتوانید برای درب ها و ستون ها و بیشتر جاهایی که در دید عموم قرار دارد را از سبک های دیگر استفاده کنید . از مزیت های کابینت ام دی اف میتوان به تناژ و طیف رنگی آن اشاره کرد و در کابینت ام دی اف محدودیت رنگ نداریم و شما میتوانید با هر رنگ دلخواه ایی این کابینت رو اجرا کنید " مزیت بعدی قیمت مناسب آن است و قیمت روز آن بین 3 الی 4 میلیون تومان برحسب متری میباشد و مزیت بعدی مقاوم بودن و تحمل بالای وزن میباشد البته معایب هم دارد مانند ضعیف بودن در مقابل آب و رطوبت " مقاوم نبودن در برابر حرارت " اگر قصد هزینه زیاد رو ندارید میتوانید از کابینت ام دی اف استفاده کنید هم ظاهری شیک رو تحویل میگیرد هم با قیمت مناسب و مقرون به صرف کارو جمع کردید .  

 

مدل کابینت فاز یازده پردیس

کابینت مدرن :

کابینت های مدرن یکی از بهترین گزینه ها برای آشپزخانه کوچیک و محدود هست و قطعا با اجرای کابینت مدرن خونتون از این رو به اون رو میشه " کابینت مدرن برگرفته شده از مدل های کابینت های گلاس " کابینت فوق برجسته " کابینت ملامینه " کابینت دو رنگ میباشد . 

کابینت مدرن یکی از محبوب ترین کابینت ها در این چندساله شده است و اگر بخواهیم به مزیت های این کابینت اشاره کنیم " دوام و استقامت بالا در طول سالیانه ینعی اگر از متریال خوب و استاندارد استفاده کنید بعد از چندسال اف کیفیت نمیکند و دارای همون جذابیت هست مزیت بعدی رنگ و طیف رنگی میباشد که در این نوع کابینت هم شما از رنگ های متنوع میتوانید استفاده کنید ... 

 

مدل کابینت فاز یازده پردیس

این دو مدل درحال حاضر در فاز 11 پردیس استفاده زیادی میشود و محبوبیت بالایی دارد اما مدل های دیگری هم ماننده کابینت کلاسیک " کابینت نئوکلاسیک " کابینت های چوبی " کابینت های رومی اما کاملا شخصی و سلیقه ایی میباشد و میتوانید برای اطلاعات بیشتر از تمامی سبک های موجود به وب سایت نوین کابین مراجعه فرمایید . 

کابینت فاز 11 پردیسکابینت فاز یازده پردیس

 

وب سایت مجموعه نوین کابین 

مقاله دکوراسیون اشپزخانه 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.